just nu

sitter och lyssnar på musik packar upp det sista.
ska packa om sen med sovkläder och runt 9 så åker jag till towe och sover där. imorn ska jag hem ganska tidigt för sen ska jag ju åka och ta pass och det. för passet måste jag ha tills vi ska åka till spannien med laget och legg för att kunna hämta ut min lön(a) hehe men sålänge får jag ju låna pengar av mina söta päron!

när towe kom förut åt vi glass och kollade på tv sen åt vi tacos.
efter det cuklade vi till kiosken och köpte godis och sen hem till tvn igen.
så när towe åkt kände jag att det behövdes en liten promenad.
så var ute och gick/sprang och duschade när jag kom hem, sen åt jag god mat!

hörs nog snart igen! puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0