min dag

tja på er!

bussen till vårdcentralen gick 5 i halv 10. elr den skulle gå då, men kom inte fören 10 i. och saken blev inte bättre av att jag försov mig till 5 över 9 och att det regnade ute! haha
men ja kom iaf iväg och efter jag varit där åkte jag till stan. köpte en ögonfransbörjare och 3 par trosor. sen vid halv 1 åkte jag hem till ida och ah hon skrev ju vad vi gjort :)
åkte hem med mamma vid 5 och sen blev jag hämtade av emma och lotta. vi åkte vidare till träningen. och nu är jag hemma igen, har duschast, ätit och väntar på ida :)

när hon kmr ska vi nog kolla film och sen får vi se. ska nog inte lägga oss för sent. är skit trött ihihi. men ah vi hörs nog sen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0