towe storbloggaren

oj, känns som om jag har lite att berätta. haha har inte bloggat ordentligt på länge. men ah i tisdags åkte jag och mötte emma, clara och ewelina på coop. vi handlade massa gott. som ja sa förut så blev det typ 500spänn haha. men ah, sen cyklade vi hem till emma. sen gjorde vi mat, och kollade film och massa. senare på natten gick vi ut och träffade nåra och sen drog vi in igen vid halv 5 kanske. alla va trötta så vi gick och la oss vid 5 nånting. vaknade vid 12 och då åt vi frukost. bacon och ägg heh! sen la vi oss i soffan och kollade oth med morötter, gurka och dipp! sen började vi fixa oss och åkte in till stan. clara åkte hem och jag, emma och ewe gick lite på stan och sen till bion och kollade på scherk i 3D! fett grymt hehehe
sen åkte vi hem till emma och sen till ewelina, sen ut och träffa lite folk :)
kom in igen vid kanske 2 och la oss vid halv 3 kanske =)

tycker att jag gjorde en bra sammanfattning där, heh :D

imorse vaknade vi typ vid halv 1, gick upp och gjode frukost och sen la vi oss i sängen igen. halv 2 åkte jag hem :)

och min mobil är sönder :'((((( den har damp som faaaan men har lånat en av bettan taaaaccck heh(k)


söt chey

nu ska jag ladda ner nån film jag kan kolla på ikv, hörrrs puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0