om igår

oj jag har inte bloggat sen igår morse! men ah gårdagen kändes som en evighet! och det är bra. för jag hann med jävligt mycket! :D
åkte ju med 11 bussen till hovsta, gick hem till simon. elr han mötte mig :) va hemma hos han tills kanske halv 4. då åkte jag upp på stan. blev lite missförstånd och jag fick lite damp men ah tillsist blev det bra :) då gick jag till elin och felicia som satt på la baguette och åt. satt där och pratade ett tag. sen cyklade vi hem till elins lägenhet i stan. fett mysigt va det! gick ner till en affär, köpte lite godis, satt på balkongen i solen och chillade osv osv johan, jens och oskar kom sen och ah efter ett tag drog vi ut och träffa nåra andra:) sen drog jag till lillån och träffade emma och ewe. vi satt ute och snacka ett tag och sen drog vi till ewe och kolla patrik 1,5. sen drog vi ut igen och träffade lite folk. kom hem vid halv 2 och la oss vid 2 kanske :)

imorse vaknade vi typ halv 2. gjorde frukost och sen åkte vi upp på stan. asså värsta bråket mellan mölmöare och örebroare :o det rök som fan, dom hade typ skjutit fyverkerier på varandra eller nått haha. och sen kastade dom stolar på varandra och alla andra människor hade typ panik haha helt kaos va det. sen kom värsta poliserna och allt. vi sprang iaf därifrån och gick på stan ett tag. sen åt vi på la baguette :D

åkte sen hem till ewe och sen hem hit :)

busigt

snart kmr mer bilder :D / towe

Kommentarer
Postat av: Anonym

öh ursäkta men vad lägger du upp för bilder ?:S

2010-08-07 @ 20:44:41
Postat av: mickan

haha vad vare för bild? såg den aldrig ;)

2010-08-10 @ 21:32:06
Postat av: mickan

haha vad vare för bild? såg den aldrig ;)

2010-08-10 @ 21:32:30
Postat av: Emilhilde

Great page I will be a return visitor!

2011-03-18 @ 17:37:17
URL: http://emilhilde.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0