18:18

skoldagen har varit helt okej. kom hem kl 4 och har sen dess läsit min engelska bok som ska vara utläst nästa fredag, och nu är den utläst. ska bara skriva lite om handligen, karaktärerna och svar på frågor, men det har jag tid att göra på lektionerna och nästa vecka. nice!

sket i att plugga på omprovet, gör det imr ist. har redan gjort lite förra veckan, så det är lugnt! (gör kanske liiiite ikv om jag hinner, men tror inte det hehe ;))

nu ska jag fixa massa på rummet + i mina garderober, fyfan vad det ser ut i dom asså !!! jag ser inte vad jag har för kläder alltså haaha:D sen kl halv 8 är det Paradise hotel, kl 8 är det ung och bortskäms och 9 svenska hollywoodfruar! nicenicenice :)

bloggar sen igen puss/towe


bild från NA, coolt heh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0