18:26

Hej på er allihopa. är trött, sjukligt trött. vet inte varför. men skönt att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt ikv då. min hals är inte riktigt bra än heller, så vila ska det bli. håller på att ladda ner one tree hill säsong 7, har ju redan 6an. så ska bli spännande att se vad som händer! men det är inte klart på ett tag så jag funderar på att gå ner och ta mig en dusch. kanske blir lite piggare då =)

just ja, stan föresten, träffa siri, vi fikade och pratade, sen gick lite på stan => mysigt som vanligt, siri är bra♥

duschen väntar puss/towe


den här tröjan fick följa med mig hem från stan,
från monki, kostade 50:- ;)

Kommentarer
Postat av: Siri

Du är bra <3

2010-12-28 @ 14:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0