detta inlägg skrivet av towe 20:27

Hola! skolan va softish idag. eng, ma och sen idrott. spelade innebandy med betvetb10 och sam. mamma&pappa kom och hämtade mig i skolan halv 3 när ja slutat. åkte och handlade med dom och så. sen åkte ja hem, duschade och mös. har varit hemma hela kvällen och så ska det förbli. inga planer alls, ska forstätta spela spel med mamma och pappa sen. sen blire kanske film. imr och söndag har jag mer planerat. men hörs mer när jag vaknar imr. ska bli såååå skönt att sova längeeeeee och det är sååååå skönt att tänka att det är 1 och en halv skoldag kvar, en vecka till julafton och mindre än 2 veckor tillls jag drar till karibien. underbart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0