fredag imorgon igen =>

hej hallå hejsan!

dagen har väl varit helt okej, åt aldrig lunch med emma. fikade ist med söta personer! slutade halv 2, jag, sofie, ida och elin åkte hem till elin. åt, kollade tv och så. kl halv 5 drog vi till skolan igen. öppethus. satt vid datorn och gjorde franska uppgifter till kanske efter 6 nångång. struntade i idrotten och jag och ida drog till stan. gottis, och sen bussen hem.

sen jag kom hem har jag vikt tvätt, kollat paradise hotel, tagit bort sminket och tagit på mig myskläder. nu kollar jag byggfällen, men ska nog ner och hjälpa mamma med maten. sen blir det mys hela kvällen. börjar 20 över 10 imr med eng, sen matte + skolsyster och sen slutar jag.
bloggar nog mer imr bitti om jag inte försover mig, puss&kram/towe


just nu flickor&pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0