god jul i lite efterskott!

Hola! och sorry för att jag inte bloggade igår ......
men va så att jag inte hann. hade fullt upp => när jag vaknade igår morse så mådde jag skit. jag hade skit ont i halsen, skit ont i huvet och lite feber. kulkul! ja, blev iaf lite gladare när jag fick den nya iPod touchen morgonen :)
senare kom farmor och kjell och vi åt julbord, kollade kalle anka och öppnade paket. fick massa mer saker, men det tar jag kort på sen när jag har tid. mådde dåligt igår kväll också när dom åkt så gick och la mig vid 11. mamma väckte mig idag vid 12. och har ätit frukost, tagit på mig och snart ska vi åka till mormor och morfar. imr vidare till farmor, med massa släkt. bloggar imr när jag kommer hem på kvällen nån gång. sen kanske jag bloggar från mid iPod sen också ;)) heh

puss och kram / towe



tagen med iPoden igår =>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0