hejdå alla

nu har värken i halsen kommit tillbaka igen. FUCK
jaja, jag är iaf freshast i sverige och ska ner och blåsa håret + platta det nu,
sen packa i det lilla sista. sen blir det nog tandborstning och mysa ner mig i sängen och kolla på OTH. har nyss kollat 4 avsnitt och det är spännande. sen ska jag inte somna försent, för inatt åker jag kl 5. planet från arlanda går 10, 11 nånting, så vi äter frukost där. FAN vad kul det ska bli. hoppas bara det är bra väder där, annars blir det icke så kul... jaja, ha det så bra här hemma och röj på nyår åt mig också hehe :)
jag kmr hem 14 januari, hörs då! med en hel del bilder antar jag! puss/towe


bild sen i somras får ni kolla på medans jag är borta =>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0