lång torsdag

sen jag bloggade sist har jag, kollat lite tv, målat naglarna, kollat paradise hotel säsong 1 och pluggat franska!

nu ska jag duscha, ska bli fett skönt för mitt hår känns skit äckligt!
när mamma kmr in så ska hon laga mat så efter det ska jag väl äta och halv 8 ska jag kolla paradise hotel:)
mamma ska förhöra mig på franskan sen också innan jag går och lägger mig.

bloggar inge mer ikv, pallar inte...

imr börjar jag kvart över 8 med franska prov, efter det har jag 2 och en halv timmes lunch, då åker jag upp och träffar emma på stan. äter lunch och så med henne elr fan vet inte hur det blir med det nu men sen drar jag till skolan igen för mental träning och svenska. slutar 2, ist för 4! åker då upp på stan och fixar lite och kl 5 ska jag till skolan igen för öppet hus. kl 18-19 har jag idrott, sen kmr jag hem nångång vid 8, halv 9 :) bloggar då =>

pusspuss/towe


bara för den är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0