life is good

mamma hämtade mig efter skolan. det va skönt! slapp åka buss. åkte hem och böt om, åt mat och sen kom anna och maria och hämtade mig. vi drog till hovsta för att spela match.
vi förlorade tyvärr med 3-2. men fyfan vad bra vi spelade och fan vad kul vi hade! som alla sa så spelade vi mktmkt bättre än dom och va värdiga vinnare. men icke! ffast vi är iaf i semifinal i DM. men så jävla tråkigt att inte jag kan vara med på den :(((((((
jaja, dom klarar sig utan mig såklart :) skulle bara va kul att spela :(( jaja, jag är glad iaf! skit glad faktiskt! livet är på topp!!

nu ska jag kolla paradise hotel avsnittet jag missade ikv och sen krypa ner bredvin mamma i pappas säng. pappa är och jobbar och kmr hem imr :)
imr ska jag ta 7 bussen här ifrån, fyfan... men ja överlever!

bloggar när ja kmr hem imr, puss&kram!!!!/ towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0