lite shopping va det ja

Hola. min hals dödar mig, fyfaninihelvettet vad ont den gör. jag skulle kunna börja grina. men nejnej, jag får tänka positivt! jag har varit på stan med elin idag. var otroligt mysigt, och ja kmr sakna henne sååååå mycket!! sen har jag också ätit med mina kärakära vänner emma, clara och ewe. tycker om dom så jävla mkt, och kmr sakna dom såinåthelvette. jag åker om 2 dagar! imr kmr jag packa hela dagen, har inte rört en sak jag ska ha med mig, inte ens rört resväskan. så imr måste det packas. för sen på torsdag morgon, tidigttidigt drar jag till arlanda. herregud vad det ska bli skönt med värme, bad och sol. nu ska jag chilla med film och mysa ner mig i sängen. ska sova tidigt, är så otroligt trött och vill att min hals ska bli bättre =(

bloggar imr, jag ska upp hyfsat tidigt puss/towe


shopping idag:"mag" t-shirt 20kr halsband 50kr

denna köpte ja med idag. man ser inte så mkt av själva tröjan
hah men tror alla vet vad det är för nån, från gina iaf 199kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0