lycklig!

min fredag har varit toppen!!

började i skolan, den va bra och jag var glad :D efter skolan åkte jag hem till emma, vi chillade galet! sen åkte vi upp på stan, mötte ewe och fixade lite :) sen vidare till coop, köpte lite gott och sen hem till emma för att kolla idol! sjukt mysigt var det♥♥
david skjutsade hem mig vid 11 nångång och nu har jag precis duschat och fixat mig klar för att sova =>
imr tar jag halv 1 bussen hem till min mormor och morfar. kommer fram dit runt halv 2 och då blir det mys hos dom hela kvällen! saknar dom jätte mycket!! sover där och på söndag är det julmarknad :) mamma hämtar mig och jag drar och tränar. sen bloggar jag när jag kmr hem efter det :)

ni får ha en bra helg :) puss/towe


saknar sommaren♥
bild på mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: ewelina

<3<3

2010-12-04 @ 23:14:25
URL: http://eewelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0