med detta säger jag godnatt/towe

ÄRLIGHET
Ditt äldsta hångel? 91:a tror ja?
Vad tycker du om kärlek? det är väl bra =>
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ne, elr min mormor,morfar,farmor,kjell och moa
Har du svårt för att bli kär? jaaa, det har jag!
Är du singel? jaaaa! ;)
När fick du senast en komplimang? kmr ja inte ihåg :)
Har du hånglat med någon av samma kön? haha ohja

HAR DU NÅGONSIN..
Varit medvetslös? yesbox
Hånglat med någon riktigt ful? HAHAAH ja
Hånglat med mer än 2 personer samma kväll? yes igen
Hånglat med fler än 50 personer? nej det hoppas jag inte
Gjort något riktigt dumt? jag gör aldrig något dumt
Gjort något du verkligen ångrar? ohja
Varit nykter på nyårsafton? jaaa
Åkt ambulans? nej :(
Gjort något olagligt? jaaaaa :D:D:D:D
Blivit polisanmäld? ne
Slagit ner någon? jag slår ner emma jämt
Skämts över dina föräldrar? haha ja har jag säkert
Skämts över dig själv? ja hah
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja :)
Tar du droger? inte så ofta, men händer
Dricker du?  vem vet
Vad sover du i? ingenting
Vad verkligen hatar du? messmör
Varit kär? neejaa jaa
Varit kär i någon du vet att du inte kan få? ne
Är du ensam nu? ne :)
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? ja

DEN SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag  
Såg dig gråta? kmr inte ihåg
Fick dig att gråta? vissa delar av detta liv :D
Du delade drink med? min mamma
Du gick på bio med? emma, tror ja? elr vet inte, men vi går typ på bio jämt vi två känns det som
Skällde på dig? inte ska man behöva skälla på mig

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nee
Kramat någon? jaaaaa
Pussat någon? jaaaaa
Sjungit? JAAAAA
Saknat någon? ja =>

JAG HAR:
En digitalkamera? ja 
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? ja
Egen dator? ja
Husdjur? ja
Bra kompisar? de flesta är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0