min måndag

tjatja! min dag har varit soft. på temat idag skrev vi bara reflektioner om temat vi har haft. sen engelska, med julsånger och slutade en timme tidigare typ. åkte till USÖ och gick till elin där hon, emma och ida var. vi snackade och spelade världens roligaste spel. med andra ord heter det. sen åt vid god mat och efterrätt. emma skjutsade hem mig vid halv 7 kanske. och när ja kom hem borstade jag tänderna, tog på mig myskläder och tog bort sminket. nu ska jag krypa ner i sängen och kolla klart på filmen från igår. sen ska jag kanske kolla tv med mamma om jag orkar och inte somnar. imr börjar jag 9. tar kvart över  8 bussen och åkte till skolan. minglar då med alla betvetare och sen avslutning i aulan från halv 10 till halv 11. sen slutar vi. drar då hem tror jag. får se hur det blir. sen ska jag iaf sälja granar från 2-5 och sen hem till ida för fix. sen vidare till elin för fix och sen dra på gymnasifesten på ritz! men ja bloggar mer om det imr när jag kmr hem, efter skolan! puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0