min ögonsten

Hej och hallå!

nu är jag hemma igen, efter allt resande runt överallt haha. men med en iPod blir resan inte tråkig kan jag säga ;) jaja, va hos mormor igår och mös. sov där och åkte till farmor idag. träffade kusinerna och åt mat + öppnade presenter! åkte hem därifrån vid halv 7 elr nånting och kom hem vid 7 =>

hade tänkt lägga upp nåra bilder på några julklappar, orkade inte ta kort på allting, men lite får ni se :)
snart kommer kanske nåra andra bilder också, puss/towe


body lotion, scrub och shower cream


4 paris hilton parfymer, luktar såååå gott!


nagel grejs


bok, som ja ska ha på resan :D


denna halsduk fick jag som farmor stickat :D
skit ful bild på mig, men haha kolla halsduken :)


min bebis pusspusssssss

sen fick jag massor med pengar, över 2000, och presentkort
+ lite annat smått och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0