om igår kväll

Hallå i stugan!

ja, då kanske jag ska berätta om gårdagen. var väl helt okej kul, med rätt sällskap så! men jag tycker det va fett dåligt arangerat av thoren. ni som är "liiiiite" bättre än alla andra, ska väl kunna göra en "liiiiite" bättre fest? men ne tyvärr. ni misslyckades en aning. hade höga förväntningar över att det skulle vara skit kul! känndes som om man va 13 igen och gick på talangen. alla killar klängde som jävla djur.
men haah ska inte klaga för mkt nu. det va helt okej roligt, och en helt okej början på lovet. somsagt så hade jag rätt sällskap och träffade mktmkt folk jag kände! :) vi drog iaf dit, elr vi kom in kl 12 på själva festen. innan det hade vi mycket roligare;) drog hem tilll ida vid två med henne och angelica. vi åt en jävligt god macka och sen somnade vid 3,4 kanske. vaknade idag vid halv 10 av telefonen. kl halv 12 gick ja hem. jag tog mig alltså en promenad. det va skönt med kallt om fejjan! när ja kom hem kollade jag mord i sandhamn och ung och bortskämd. sen kl 3 somnade jag och vakndade av att pappa väckte mig kvart över 5. nu blir det fixa lite på rummet, sen duschen. ska chilla ikv, är hur trött som helst!!

men bloggar mer sen puss/towe

Kommentarer
Postat av: Siri

Håller helt med om thorén. De faila totalt.

2010-12-22 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0