snart så!

om nån dag kommer nån som ska rensa våra datorer sen måste vi bara köpa en extärn hårddisk till min så ska det förhoppningsvis funka sen! annars måste jag få en ny men det är ju bara ännu bättre!

helgen
skolan i fredags gick skit fort, tog sen ett tåg till kopparberg vid halv 3, åkte bil hundra gånger hit och dit sen var vi och spelade lite poker hemma hos elias sen gick vi till nån idrottshall och ah, gick hem nångång mellan 10-11 iaf, kollade film och sov.
kom hem vid 1, halv 2 nångång på lördan. och vid 5 var vi på middag hemma hos farmor och farfar och då berätta dom att vi skulle få en liten kusin :D fan vad jag längtar! sen gick vi hem och gjorde pepparkakshus, skitmysigt! sen idag har jag bara legat hemma och chillat.

nu ska jag fixa mig en stor kopp te och starta nån film! puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0