bildbomb

bara för att jag inte har nått att göra just nu, så lägger ju ut massa gamla bilder. minnena ska flööööda :D hehe enjoy


jag och elin. tiderna på lillån skola:)



sommaren 2009, jag och elin igen :)


när jag, clara, ewe och emma åt mat på nån mobbad resturang nu i vintras!


sommaren 2010 clara emma och jag!


också från i sommras tror ja? emma, ewe, jag, clara och elin iaf när
va FF hemma hos mig heh


fest i vivalla 5 november iår. älskling jag och mange


vintern 2010 clara och jag hahaha


emma och jag åt på kinamuren i novemras elr hur man säger hehe


älsklingen


söta emma vid lillåns klubbstuga


grill och mys med älsklingarna emma och clara i oktober 2010


ewes, emmas och mitt sims lan hemma hos ewelina i sommras♥


stockholm och gröna lund med bästa tjejerna. saknar!


nattlandbandyn i 9an, jag och elin haugen :)


bild från i april 2010 :) wille, jag, mikaela och cazandra!


fina ewe från en rolig sommarkväll




den här kvällen började så jävla kul!!! men slutade destovärre, hehe
men ja, skit rolig kväll i maj tillsammans med emma, clara och ewe :)


skolavslutningen :DDD


jag och viktor en kväll hemma hos mårten


13 augusti fika med elin och felicia:)


clara och jag cyklade från stan till lillån och tog en paus på stora bron hah :)


fyfan, den här kvällen va sommarens höjd punkt! så jävla rolig kväll
med mina favorit tjejer, saknar det!


ewelina och jag samma kväll som den över, men nu har vi bytit kläder
efter att ha blivit ikastade i poolen med kläderna på. haha:)


15 maj 2010 :)


clara och jag hemma hos felicia en augusti kväll :)


ännu en till bild ifrån en sommarkväll med tjejerna


SPANINEN 2010!

tror ni sett de flesta bilderna av dem här, men jaja

nu ska jag ner och ta en lussebulle, pepparkaka och mjök :)

pusspuss/towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag & clara ser skapligt trötta ut efter gröna lund! :D

saknardig älskade towe, blir så jävla glad av att kolla på alla bilder från sommaren!<3

2010-12-15 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0