campictures(h)

sitter hos emma nu och ska snart hjälpa henne med idrottsprovet.

kom hem hit vid 4 ung och åt. sen har vi ringt till entré ockå.
hon som man skulle prata med var inte där men hon i telefonen
skulle prata med henne och sen skulle hon ringa upp mig imorn och
säga om det fanns platts i gruppen eller om jag fick komma iaf.
men tar med saker till skolan imorn eftersom det är imorn dansen är.
så får vi se då hur det blir:D

sålänge medans jag hjälper emma får ni sötispötis cambilder att kolla på!
haha älska youcam eller vad det heter, är alltid lika kul(a)
åh ahhahahahaha dagens måste ju vara nyss när emma provade sina
nya bekinis från hm. då tog jag bilder (på mig) och sen ställde hon sig
där också hahahahhahaha ni måste prova!!! ser så jävla kul ut:oooooooo

aja hörs ikv igen för kmr inte blogga mkt här. pussss/ida








alsutar med denna söta på mig och sötan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0