hemmakväll

hej på er allihopa :)
nu är jag här igen!
skolandagen gick väldigt fort! ;o helt plötslig skulle vi ha musik som är sista lektionen. men det är skönt, sånt gillar vi (y) efter skolan åkte jag med emma upp på stan. men hon skulle få fotvård så hon hoppade av tidigare än mig. men ah när jag kom upp på stan köpte jag en kjol och ett par genomskinliga leggins på bikbok. sen mötte jag ida på HM och där köpte jag en vit tröja med puffiga ärmar. kan tyvärr inte visa kort på dem, för jag hittar nt min USBsak till datorn :(
men jaja, ni kanske kan se de i camen imr för jag ska antagligen ha på mig det imr, på min födelsedag, hihihi (h)
ja ni hörde rätt, jag fyller imr!!!! det har gått fort :)
men ah jag och ida åkte med 5 bussen hem, hon hem tills sig och jag hem till mig :)

ikväll ska jag bara vara hemma. fett med skönt! och imr ska jag nog träna på behrn arena. hahah louise, jag kmr bara du nt sjunger för mig (a)
men ah får se senare om jag har lust elr inte. men bloggar om det sen igen :)

nu orkar jag nt skriva mer, puss och tjing / towe



Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha okejdå, jag kan skippa sången (a)<3

2010-02-12 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0