jag vet att ni tycker att jag är söt

hello babies!
nu sitter jag och min broder och kollar på simson. sucks men lite roligt ibland kanske.
ska snart fixa lite på rummet, läsa bloggar ochsåvidare och sen ska jag nog gå ut och gå en promenad med min vän joel :)
sen när jag kmr in igen ska samuel och jag laga mat. tacoooooooooooos
ensama hemma youknow!
men jaja, har nt så mkt att skriva
så vi hörs senare, pussi puss/towe







hahahahahaah jag kan verkligen inte vara seriös på bild idag.....
min bror satt och kollade på mig som om jag vore dum i huvet när jag tog dom här bilderna haha
men ah, jag kan nt vara seriös just nu =>
pussen(L)(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAH, för söt!

2010-02-01 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0