always late, but worth the wait

jag är alltid sen?
hah, jag erkänner emma(a) det är nog nästan alltid jag som gör att vi missar bussar, och allt annat vi ska på. eller inte alltid då men oftast. vet inte varför jag är bara så sen jämt. som nu tex. skulle åka till towe så fort jag kunde, typ innan halv 6 typ? nu är klockan 20 i 7 och jag har inte packa klart. det var därför jag kom och tänka på det. men ah, ska skynda nu då och sen måste pappa skjutsa mig! hörs hos towe sen

förlåt för att jag inte bloggat nnått föresten.
tur att ni har towe också!

puss / ida


Kommentarer
Postat av: Teodoragnes

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-03-27 @ 12:44:05
URL: http://teodoragnes.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0