bad update

men har vart med vera hela dan och towe är hos emma så.
skolan var väldigt skön idag iaf, typ massa håltimmar och flyttade lektioner
men inget var specielt jobbigt så. efter åkte jag upp på stan med elin.
mötte vera där och vi gick ett tag, köpte bla 2 naglack från hm.
jag och vera tog 20 i 5 bussen hem. gick hem till henne sen till mig och åt.
sen har vi bara suttit vid datorn typ. kul och mysigt har det vart gmn:*
men vera gick precis hem så nu ska jag duscha sen fixa lite och sen
kanske jag sitter vid datorn en stund till, men kommer inte blogga nått mer
gör det i mornbitti ist :) imorn vet jag föresten inte vad som händer,
kanske hem och ta det lungt men får se.

godnatt puss / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0