bilderrr

kom hem vid 10 över 4 ung. tog nåntong att äta och kollade på
OTH och topmodel. repriser då. nu ska jag snart hjälpa pappa med
lite saker, bl.a att spackla, duktig som jag är:) ni får lite mobilbilder
att kolla på sålänge tills nästa gång jag bloggar. dom är rätt så gammla
vissa men har inte orkat lägga in så.

hörspuss/ida

för att slippa ta bort och massa så kluddrar jag ansiktena redan nu.
inte lika kul jag vet, men bättre än inget


typ när vi bowlade med klassen för ett tag sen
jag sa ju att bilderna var gammla


skorna<3


nawwww
inte för att jag gillar sånna men mamma fick dom när
hon fyllde (hon har typ fobi) och visst var dom söta?:D:D:D


i väntan på bussen
dethär var en av dom dagar jag inte bloggade nått på
och sen skrev att jag skulle skriva om dom senare.
så blev det ju inte.
men vi hade iaf kollat buss till kopparberg
och somvanligt vart det fel så fick vänta inne vid pressbyrån vid
resecentrum i 2 och en halv timma eftersom det inte gick några
tåg så sent och ah. men det var riktigt mysigt(a)


hungriga och frusna
vaniljbulle och varm o'boy


emmaälskling


toweälskling
en riktigt rolig dag i skolan<3


bion i helgen<3


först såklart, coola som vi är då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0