film och myskväll med towe<3

yes, och hon är påväg nu trorja? eller hon är inte inne på msn iaf(a) men ah det märker jag ju ifall hon kommer snart! hon tar med sig OTH boxen och kanske nån mer film sen har vi ju sex and the city boxen hos mig och massa mer filmer :) sen tjockar vi oss med chips och sånt också antar jag. det är vi bra på!

men nu tänkte jag berätta lite om igår. inte så mycket att berätta men iaf!
fast blev inte så lite märkte jag. typ bibel men läs iaf(a)

efter att emma och jag vart borta och ätit hos andersson (för så långt hann jag berätta igår) så gick vi ju hem och skulle kolla på skräckfim. men så blev det inte, för hittade inte sladden från datorn till tvn. så ist lyssnade vi på massa skivor på deras typ 23647684 tums tv med suraound ljud (stavning?). eva och adam, melodifestivalen, hits for kids osv. hahahahahaha dansade och sjung och ah, vet inte vad vi lider av, men kul var det iaf! älskar dig gumman, allt blir verkligen så mycket roligare tsm med dig :D<3 sen gick vi iaf tillbaks till andersson och sköt raketer. och roligaste då måste ju ha varigt:
sussi kramdes och sa gott nytt år till alla. när hon kramade mig hälde hon nästan ut hela vinglaset på mig och emma sa det och hon bah; echhh, det är baaaaaara att torka bort:DD och då gick frida fram till henne efter ett tag och hällde ut sitt glas på henne och hon blev värsta förvånad. och frida ba; echhh, det är baaaara att torka bort!
hahaha ah fast det mesta var ju faktiskt kul då. men sen kollade vi lite på (och var med lite själva) när alla gjorde nån lek att man skulle få upp nån papperpåse med munnen. utan att ta stöd osv. h3h3hh inte många som var spesielt viga heller... men ah sen gick vi hem till emma igen och kollade på filmen på datorn och vid 3 var den slut och vid 4 sov vi. vaknade vid 2 idag, åt frukost och sen bloggade jag ju.

nu ska jag städa det sista sen vänta på towe! puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0