gymnasieval...

heeeeeejeee

kom hem för typ 1 timma sen.
skolan iag har iaf vart väldigt skön! det är torsdagar alltid.
och nu har vi teknik på tisdagar och inte torsdagar som förra terminen, så nu har vi typ en 2tim och 10min lång håltimma i mitten av torsdagen. så towe och jag åkte upp på stan och gick direkt och beställde tid på make up stor sen satte vi oss och pratade en stund. men vi var hungriga och gick och åt pankakor, vet inte vad stället heter, men gott var det iaf :) sen åkte vi tbx till skolan, hade franska sen so och sen åkte jag med towe hem. hon gjorde sig iordning och sen åkte hon på träning och dom skjutsade hem mig. jag följde med för att jag hade min trunk kvar hos henne. men aja, nu sitter jag iaf och lyssnar på musik och ska plugga och kolla gymnasium. och asså jag vet inte vad jag ska välja????? så jävla jobbigt, asså jag har seriöst inte en aning nästan? inte så bra kanske. men ah ska kolla det nu så hörs sen igen om internet funkar. puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0