håltimmmmmmmme

hej bloggen, trevligt att träffas huh? :D
jaja, nu sitter vi  här. kom precis hem från stan och nu tänkte vi berätta om våran dag :*
dagen började med att towes buss var full. så fick springa till en annan buss osv. rooooooooligt.... mh, iaf när vi kom till skolan så fick vi reda på att vi hade håltimme till kvart i 11. och klockan var typ halv 9. så vi bah -.-''''''''''''''''''''''''''
skit jobbigt va det. vi kollade bussar hem men såklart gick dom som **** som vanligt.. så ja, vi var tvungna att vänta i skolan i 2 timmar då -.-
mh, men då gjorde vi iaf våran matteläxa som vi har tills på fredag. ganska duktigt vah? ah, tiden gick rätt så fort iaf och sen gick vi för att ha idrott. vi spelade bänkfotboll så det var ganska chill.
sen hade vi engelska, no och sen svenska.
towe skulle ju till tandläkaren halv 4 så hon gick lite tidigare. sen kom ida upp och mötte henne (h)
gick runt lite, ida köpte en tröja från bikbok och towe örhängen från gina.
vi åkte bussen hem vid 20 i 5 och nu ska vi nog lägga oss framför tv:n och mysa, hörs om en liten stund igen =>

puss/toweida

towes örhängen 49:-


haha förut när jag väntade på att ida skulle komma upp på stan så väntade jag vid tandläkaren. i samma hall som tandläkarsaken så är det typ nån tolksak, där det bara är massa gamla och konstiga människor som typ har nått problem av nått slag. jaja, dom är söta, så ni behöver inte klaga. men ja, då satte jag mig vid tolksaken för det inte fanns nånannanstans att sitta. haha alla kollade jätte konstigt på mig, jag ba; mh hej typ.
men ah nu vet ni det också =>

pussssssssssssssssssssssssss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0