har somsagt inget att blogga om

TESTET BÖRJAR 17:16
1. Namn? - towe
2. Ålder? - 15, men fyller 16 om typ 3 veckor :DDDD
3. Vart bor du? -  örebro 
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och lillebror
5. Färg på ditt hus? - rött
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 13 februari
8. Klass? - 9b
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - hihi nej, sånt orkar inte jag (a)
11. När gick du upp i morse? - kvart i 7, försov mig :$
12. När ska du sova? - senare
13. Duschat idag? - nix
14. Kramat någon idag? - ja :)
15. Pussat någon idag? - ja :)
16. Vad har du ätit idag? - macka till frukost, en tugga mat i skolan typ och lite kladdkaka nyss
17. Dagens klädsel? - mjukisbyxor och mjukiströja 
18. Dagens smink? - mascara, foundation, rouge, puder och ögonbrynspenna
19. Dagens sötnos? - ida
20. Dagens roligaste? - ida, haha men skrattar alltid åt henne(a)


Socialt:
21. Har du många vänner? - ja (om jag säger nej låter jag som ett emo)
23. Vem kramade du senast? - pappa
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nix
28. Vem pratade du med i telefon senast? - eh det kmr jag inte ihåg
29. Vem fick du senast sms ifrån? - joel 

Favorit:
31. Film? - asså har jätte många favoriter men, kildulthood är bra!
32. Låt? -  många här också, men ett ex black eyed peas - meet me halfway
33 mat? - hah don't know
34. Dryck? - vatten!
35. Färg? - rosa är fint (y)
37. Stad? - stockholm kanske :)
38. Land? - sverige såklart! haha nej -.- THAILAND!
39. Ämne i skolan? - eh vet faktiskt inte, ingenting är kul direkt
40. Människa? - jag har många!

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - hah, oj när jag läste den här frågan så kom det upp hundra namn i mitt huvud, så jag får svara: vet inte..
42. Personen du kysste? -  viktor
43. Gången du spydde? - flera år sen
44. Gången du grät? - det var nog nångång när jag skrattade, har inte gråtit på det dåliga sättet på jätte länge faktiskt

45. Pizzan du åt? - hawaii tror jag

46. Gången du var i Göteborg? - nåra år sen
47. Gången du var i Stockholm? - nåra år sen 
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? - 

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt

53. Festa eller hemma och mysa? - beror ju på 
54. Tvspel eller datorspel? - båda :D
55. Singel eller upptagen? - jag vet faktiskt inte, hatar den här frågan, men det beror ju på
56. Hångla eller kramas? - både och(y)
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - har aldrig haft nått av det
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - beror ju på vem det är på? men på mig så passar nog blond bäst 
61. blåa ögon eller bruna? - jag älskar bruna ögon!
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? -  stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - båda men kanske fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - haha, vad äre för fråga? man behöver båda, definitivt!
69. Leva eller dö? - leva kanske hah :D

Antal:
70. Personer du älskar? - MÅÅÅNGA, ni vet vilka ni är<3
71. Personer du hatar? - det finns några stycken
72. Gånger du varit full? -
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - haha 3, 4 kanske?
74. Glassar du ätit på en dag? - det vet jag inte 3 kanske :D
75. Festivaler du varit på/ska på? - noll
77. Gånger du varit hög? - haahh är det jämt 
78. Personer du saknar just nu? - 2st och det är EMMA OCH ELIN såklart
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2 gånger

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - zac efron och chad michel murray!!!!!!!!!!!!
81. Ska du träffa imorgon? - ida och mitt lag på träningen => 
82. Sjöng du senast för? - förut på idrotten 
83. Hade du senast en msn-konversation med? - viktor 
84. Spelade du tvspel med senast? - jag tror det va hemma hos eric med fabian och alla
85. Vill du ta med på resa just nu? - ida, hah vi behöver det! 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - min hund -.-
87. Förtjänar att dö? - hmmm
88. Är söt? - min bild på msn :*
89. Vill du sova jämsides med i natt? - ida, och det ska jag :)

Vad:
90. Gör dig glad? - mycket!
91. Gör dig ledsen? - mycket där också.. 
92. Vill du helst göra nu? - äta godis!
93. Önskar du att du slapp göra? - skolan och alla läxor
94. Vill du ha nu? - sommarlov helt klart!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - det har ja inte tänkt på än....
96. Längtar du till? - nästa år och förhoppningsvis en utomlandsresa
97. Tycker du om dina betyg? - ja, jag är nöjd :D
98. Ångrar du i ditt liv? - hahah oj, för mkt
99. Är det bästa som hänt dig? - my friends<3
100. Hur mycket är klockan? - 17:33

 

puss/towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du välja för gymnasium?

2010-01-20 @ 18:46:24
Postat av: elin

så du ska träna im sötis? :)

2010-01-20 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0