har tråkigt och ingenting att blogga om så...

..här kmr en till lista. jag vet att det är typ samma frågor och så på alla listor men jajajaja

Höger- eller vänsterhänt: fortfarande höger
Humör just nu: uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: kaviar (dör av bara lukten) 
Kläder just nu: leggins, linne, cardigan
Musik just nu: lady gaga - paparazzi
Vad sa du senast: men fyfan, det suger
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: eh hah, vt nt 
Sommarplaner: har inga sommarplaner än, men träffa folk? bästa sommaren ska det bli!
Fisk eller badkruka: typ beror ju på. men mer fisk än badkruka ;d
Saft eller alkohol: jordgubbssaft!!!!!!!!!!!! hah
Hur många kudddar sover du med: fyra
Favoritväder: på sommarn när det är varmt som bara den :DDD
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: nån kompis, datorn och godis!
Spelar du nåt instrument: nix men jag spelade piano och flöjt förut, hahahahaah!
Morgon- eller nattmänniska: inte morgonmänniska direkt, hatar mornar. natt, helt klart!
Sparare eller slösare: förut sparade jag sönder mig själv, men nu slösar jag ganska mkt(a)
Bästa film: vet inte, finns många
Tror på liv på andra planeter: nej ahah
Finns det någon du absolut hatar?: ja det finns det väl
Vad är ditt motto: hihi kmr nt på nått(a)
Har du några homosexuella vänner: ne, inget jag vet iaf
Tror du på mirakel: njea, kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte vad tolerant betyder...
Ser du på kärleken som ett misstag: ne, elr ibland 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 
Vad ska dom heta? jag vet inte, men jag tkr rosa är fint :)
Bio eller promenad: bio tror jag
Är du kittlig?: nej
Snarkar du? jag snusar, nivet?(a) haha
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? nej 
Äckligaste insekten: mask elr nån äcklig larv
Största svaghet: att jag blir lätt sårad/besviken
Det här är jag bra på: venne
Vad vill du jobba som? ingenaning, men barnpsykolog kanske, verkar fett intressant faktiskt 8-| 
Favorittidning: SOLO/veckorevyn
Favoritplagg i garderoben just nu: hm, min nike tjocktröja, fett skön 
Längd:159-160 kanske........
Vanligaste färgen på mina kläder: svart/vitt haha
I vinter har jag oftast haft på mig: leggins, tröja, halsduk och uggs
I vår kommer jag att gå klädd i: converse
I sommar kommer jag att gå klädd i: massa med söta shorts, linnen ochsånt :*
Men absolut inte i: sockor hahaha kom nt på nått(a)
Mig själv med tre ord: asså hatar sånna frågor :D
Är du nöjd med dig själv? njea, låter emo, men sant
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig isf vad? ne, haha är rädd för sånt(a)
Stökigt eller välstädat? välstädat elr nånstans mittimellan
Gillar du att sjunga? kan inte sjunga;o
Kaffe, te eller inget? te!!
Civilstånd: singel 
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? nej
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej!
Vilken hand håller du gaffeln i ? högern
Är du rädd för blod? lite äckligt är det ju..
Saltar du på maten? ah ibland
Brukar du sola? på sommaren, på vintern brukar jag bara smörja in mig med BUS
Vad gör du om du om får hicka? dricker vatten

puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0