home

sitter i soffan nu och kollar på top model. har också precis ätit en banan&muffis och nu dricker jag te också. och jag stör mig som fan på att mitt J typ inte funkar. får fan trycka as hårt för att det ska gå. men jjjjjjjjjjaja :((((((((((((((
skolan var skön idag. fett sorgligt att höra på mitek, han överlevde förintelsen och stog inne i gaskammaren. asså fattar ni vad tur han hade som kunde rymma? tyskarna sköt efter honom medans han sprang därifrån fast han klarade sig utan att bli skjuten ;o som han sa, hans liv har varit en mirakel. fett söt var han också(a)!
men ja, nu ska jag nog kanske läsa och skriva lite svenska. sen ska jag gå ut och gå. det är fett mörkt. men det får gå. hörs sen puss/towe
haha bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0