home

nu är jag hemma igen :)
när jag kom till mormor och morfar gjorde vi nt så mkt. men en halvtimme senare kom hilda, moa, mårten och britt. då blev det lite roligare. hhaha :D
vi åt tre rättersmiddag + fika! haha så är det jämt, att man äter tills man rullar fram typ. ts
men ja nu sitter jag hemma iaf. läser lite bloggar och har nyss packat upp.
snart ska jag duscha. och fy fan va skönt det ska bli. vaaaaaaaaaaarmt, haha jag fryser som bara den :(
bloggar snart igen
men först kmr lite bilder
imorse, sötisar(L)
dagens outfit (haha jag var inte alls berädd på att emma skulle ta kort, så min ställning är inte så fin hihihi men jajajajjajaaj, puss)
HAHAHHAAHHAAHHAAH
jag och morfars glasögon!
bjuder som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!
adde som sa att jag skulle lägga in bilden(a)
och hilda, kul att träffa dig igen. har ju inte träffats på kanske 1 år om inte mer!
duschen väntar, puss/towe

Kommentarer
Postat av: AddE

snygg bild vavava :D

2010-01-05 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0