ingen träning

nej, jag har ingen skjuts till träningen och det går inga bussar. så jag får vara hemma och plugga ist..
men ganska skönt, har jätte ont i ryggen:(
imorse tog jag och ida 9 bussen in till stan. gick sen till roxy där vi skulle samlas med klassen. hah vi skulle egentligen inte åka den bussen vi åkte, så när vi kom dit var inga där. men ah vi blev iaf insläppta och senare kom det mer folk. kl 10 började filmen och fyfan vad den sög. haha sjuk var den fan, euw!
men ja, bion var slut kvart över 11 och jag och ida började halv 2. så vi gick till la baguette och åt mat. gissa vad jag åt? haha ja, en kyckligsallad såklart!
sen gick vi och shoppade lite. jag skulle köpa ett par leggins men dom fanns bara i medium så jag tröstshoppade mig lite lösnaglar. vi åkte bussen tillbaka till skolan vid 13. och gick då till monitopin. hahah asså jag vet inte vad heter elr hur det stavas, men nått på m är det iaf. hahha det var bara jag och ida som va där, så det var rätt chill!
slutade iaf halv 4. åkte då hem och nu ska jag snart plugga, hörs senare igen  puss/towe
min mat (h)
bion
mina lösnaglar. 79:- på lindex
imorse, innan vi sprang till bussen sweetis huh?

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahhahahahahhahhaha

ser ut som en hamster:(

2010-01-21 @ 18:37:39
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0