lista

hej bloggen! towe här nu :)
förlåt för att jag nt har bloggat så mkt. men har inte kunnat.
ida berättade ju om fredagen. jag, hon och vera sov hos ida. och hade det jätte mysigt!
på lördagen så gick vera typ vid halv 11, då gick jag och ida in och åt. sen gick vi och kollade på en film. amarican history x. den var bra! sen somnade vi och när vi vaknade igen så städade vi lite, spelade kort och åt mat. vid kvart över 5 följde ida mig till bussen. där träffade vi också felicia och elin. när bussen kom gick ida hem igen och jag åkte vidare till lillån. hade det jätte bra där. missade bussen vid 11 så jag åkte med 2 bussen ist och när jag kom hem så hade ida fixat te till mig ochså =>
sen borstade vi tänderna och la oss i sängen och kollade på film. orkade inte kolla på hela. så vi stängde av efter kanske 20 min.

imorse gick vi upp vid kasnke 12. åt frukost och sen satte oss och kollade lite på im a legend. men den hackade så vi startade filmen som vi kollade på igår ist. jag målade och fixade också naglarna. men filmen var bra och när den var slut så åkte ida hem:( cutcut, tack för helgen älskling!!!!! iloveu<3
men nu har jag massa att göra. här kmr en snabbgjord lista på allt jag ska göra idag:


när dagen är typ slut, så får vi se om allt är gjort:)
men vi hörs senare puss/towe

Kommentarer
Postat av: ida

tack själv bästa!!!!

loveyah:**

2010-01-31 @ 21:53:51
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0