lösnaglar på

var nyss nere och åt mat med HELA familjen faktiskt. blev typ potatisgratäng, kött och sånt. inte fyskam! så nu är jag mätt som tusan! jag och ida hade ju pratat om att sova över men hon kunde nt så jag får sova ensam inatt. cutcut hah, men det kmr nog gå bra. har så jävla ont i ryggen för hon tog över hela sängen inatt -.- know u love me honey =>
mamma har köpt en ny hårborse till mig försten. den va rosa! as söt. och sen har jag föresten också satt på lösnaglarna. asså seriöst så känner man sig freshare när man har fina naglar ;o
men jaja, iaf. det här blir nog mitt sista inlägg för jag ska nog lägga mig i sängen och spela sims nu och kolla lite på engelska glosorna.
emma och elin har kommit hem föresten. har inte pratat nått med elin.
men jag och emma pratade på msn förut, wiho!
får äntligen träffa dom imr<3

puss/towe


nya hårborsten och naglarna (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0