matteplugg

nu är jag hemma från skolan äntligen. dagens har både gått snabbt och segt på samma gång känns det som? men ah, iaf nu hade jag tänkt att gå ner och ta nått att äta. sen sätta mig och plugga en liten stund. matte blir det. matteläxan som vi har tills fredag har jag redan gjort, men nu måste jag göra det vanligt kapitlet vi hålller på med för jag ligger typ 3-4 sidor efter med det. så ja, nu ska jag försöka vara lite duktig och göra lite iaf, jag ska verkligen inte göra 3-4 sidor. haha det kmr jag inte orka, men nåra uppgifter iaf. kommer tillbaka inom en timme och då ska jag blogga sönder er! (hahah blogga sönder? eh nej kanske inte, men lite iaf)
hörs soon, puss/towe
HAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAH
det handlar om att bjuda på sig själv right...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweti :)

2010-01-19 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0