min&mammas minispa!

åh, nu känner jag mig fräsch! mina fötter och mitt ansikte är mjuka som en babyrumpa haha fett skönt!
först tvättade jag ansiktet med ljummet vatten. sen masserade jag in det här och lät det sitta i kanske 1-2 min. sen tvättade jag bort det med ljummet vatten igen
efteråt tog jag en bomullstuss och tog lite ansiktsvatten på den. drog den sen runt i hela ansiktet.
efter tog jag en ansiktsmask från exuviance. den skulle sitta i, i typ 15-20 min. så medans så "fotbadade" jag.
när jag badade fotbad så hade jag först i badsalt. sen skrubbade jag fötterna med foot scrub. (bilden: till vänster)
jag skrubbade med sånnahär handskar (hahah händerna ser as långa/stora ut....)
sen smörjde jag in fötterna med en fotkräm. (bilden över till höger)
målade också naglarna, blev lila igen! :)
men nu ska jag äta, kmr snart(L) puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0