one tree hill time

när jag kom hem till emma så höll hon på och göra sig i ordnining.
när hon var klar så åkte vi med anneli till marieberg för att lämna emmas lårstövlar hos nån skomakare.
sen shoppade vi också. jag köpte en t-shirt från bikbok och tre trosor från bikbok. jag har ju presentkort där. hade 800 och nu är det typ 500 kvar. lägger in bilder på sakerna sen när jag har tid. vi åt också på mcd och sen åkte vi hem. sitter nu och ska snart kolla på OTH. vid halv 7,7 kommer sussi, johan och alexandra och hämtar mig och sen åker vi hem till mig och äter middag med mamma, pappa och samuel. sen åker jag ner hit till emma igen och träffar henne och ida. sen blir det in till stan och kolla på bio. 2012 blir det! sen åker jag och emma hem hit och sover. myspysen!

 

nu ska emma blogga. kolla in hennes blogg www.eeeeemmaaan.blogg.se <3

puss/towe

 


bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0