sådärja!

nu var det valt då!



igentligen skulle det inte bli sådär. skulle ha stylist som förstahandsval.
det var inredare jag ville bli utav det och då får man typ en
grund till det eller nått om man går stylist. men sen kollade vi hur jag
skulle kunna gåvidare sen efter gymnasiet. och då var det typ att
plugga i 5 år till på heltid + att det redan var övermycket med inredare
så det är alltså jätte svårt att få jobb då också. och sen massa mer.
så fick bli mitt andra val och så fick mitt andra bli mitt första, som var
beteendevetenskap då.

ahh men då vet ni, puss/ida

Kommentarer
Postat av: Bilalhermine

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-06-15 @ 07:57:43
URL: http://bilalhermine.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0