sjukling?

vaknade vid halv 2, 2 idag och gick ner och åt frukost.
tog sovmorgon för det behövde jag verkligen.
dammsugde rummet efter det och sen bäddade jag ner mig
i sängen med massa saker att göra för här kommer jag nog ligga ett tag.
har så jävla ont i huvet, fryser och sen "svettas" typ hela tiden och sen
känner jag mig inte alls bra heller. men ska vila nu ett tag och sen får
jag väl se hur jag mår senare. hoppas jag blir bättre för ska träffa
älsklingarna då! nu ska jag börja med att kolla på satc sen kanske
instalera the sims 2. letade efter det förut och hittade det såklart i
linus rum? där ligger ju allt som är borta. men ah hörs snart igen.
fast min dag lär ju inte bli så rolig att blogga om, om jag inte träffar
emma och towe sen. men får hoppas på det.

puss / ida


ett glas vatten
c-vitamin
alvedon
en bok
the sims 2
hm katalog
sex and the city

jag har ialla fall nått att göra medans jag kryar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0