stan snart

imorse gick vi ner och åt frukost vid 12 ung.
sen gjorde sig towe iordning medans emma och jag satt vid datorn
och senare blev hon hämtad.
nu håller emma och jag på att göra oss iordning och sen ska vi hem till mig
för att hämta "presentkortet" på make up store och sen åker vi in till stan.
där ska jag beställa tid på make up store och sen ska vi nog köpa lite annat
och vid 18:01 kommer tobbe med tåget och sen åker han 18:05 bussen med oss hem. dom går hem till emma och jag till mig och sen vet jag inte vad jag hittar på.
bara tar det lungt och kanske kollar lite gymnasium också? har faktiskt ingen aning vad jag ska välja.. så har lite panik nu kan jag ju säga... men ah det löser väl sig snart hoppas jag. kanske träffar towe senare ikväll också föresten :) ska fortsätta sminka mig nu så vi hörs när jag kommer hem senare idag. puss / ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0