trött på vintern

hah, älska tröjorna nedan! hahah för söta, elr hur? :D
mh, men ah nu har jag ätit, pratat med mamma och pluggat lite mer. gjorde faktiskt 8 uppg till på matten (h) jag tycker faktiskt att jag är duktig :)
men ah nu orkar jag inte göra så mkt mer. jag och ida ska nog plugga mer imr så :)
när mamma har duschat klar och så, så ska vi lägga oss framför tvn och kolla tv elr nått :) sen går jag och lägger mig, ska inte bli så sent, för jag orkar verkligen inte upp på morgonen om jag lägger mig senare än 10 typ haha. fast det blir ju såklart senare än 10 mer än vad det blir typ 9, eh haah fattade ni vad jag menade? fattade knappt själv, men jaja.
bloggar nog en sista gång senare sen igen, puss/towe
sakna sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0