vi hissar&dissar

elr ja, nu blir det ju mer som "towe hissar&dissar" :)
hiss:

mitt smycketräd som jag fick i julklapp av mamma och pappa. den är jätte fin och jätte bra. jag hänger inte bara halsband&armband där. utan även lite tofsar, stora örhängen osv. jätte bra är den!


här är ett smycketräd, men inte som jag har. jag har ett silvrigt och fingrarna är inte likadana som på den här bilden.

the holiday fytusan vad jag älskar den filmen. jag såg den för första gången när jag var hos moa i fredags. jag viste också att jag hade den hemma men att jag inte ville kolla på den eftersom att jag tyckte att den såg dålig ut på framsidan. men ja, den var jätte bra! jag kollade på den en gång till med ida den dagen. hah älskar den verkligen! ni måste se den, flickor och pojkar!



min nya plånbok jag har fakitkst märkt att den är jätte fin! och jätte bra! den får plats med massor av saker. tex mitt presentkort på bikbok. det tycker jag är bra :D hiss på den!
har tyvärr ingen bild på den, elr om ni går in på kategorin shopping så ser ni ju den där :)

diss:

reklam avbrotten i spotify är så himla irriterande. jag vet att det är jätte många som har dissat det förut. men eftersom att jag är så himla efter med spotify så gör jag det nu.
och föresten så vet jag ju att om man skaffar spotify prenium (elr nått?) så är det ju inte så och man kan även lyssna på musik utan internett uppkoppling. men det kostar 99kr/mån och det har jag inte lust att betala. man kan få mkt bra saker för 100 kr :D

att min one tree hill box är slut det suger verkligen. i julklapp önskade jag mig 6, 7 och 8ans box. fast mamma och pappa hittade bara 6an. så jag antar att 7an och 8an inte har kommit ut än. och det suger. för jag vill vekrligen se vad som händer med allt&alla!

att det bara är en vecka kvar på lovet det suger ännu mer!!!! fast om man tänker efter.. mitt lov har varit jätte bra. det har hänt saker nästan hela tiden och det är så det ska vara! men när jag tänker tillbaka på skolan, så spyr jag! jag orkar verkligen inte och nästa lov är inte förens v8 och det är hundra år tills dess. dissen!

och nu vet jag föresten också att allting kmr sitta ihop för jag har inte kommit på vad problemet är än. hah jag vet att det är jobbigt att läsa när det är så, men jag kan inte göra nått åt det just nu :( buhuuuu
puss/towe

Kommentarer
Postat av: :)

vart kommer smyckesträdet som du har från ? :)

2010-01-04 @ 16:04:28
Postat av: Siri

Synd att boxen är slut :( one tree hill är ju så bra! men just nu är de i mitten av sjunde säsongen på tv:n så det tar ett tag innan det kommer på dvd ;) <333

2010-01-04 @ 23:19:22
URL: http://ebbasiri.blogg.se/
Postat av: elin

ladda ner det :)

2010-01-05 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0