shopping

hej på er. tänkte visa er min lilla shopping från i måndags :D


bild 1: solkräm. hört att den är bra ;)
bild 2: ring från gina, va på rea och jag fick den gratis för hade sånt där rabattkort på 150kr


bild 1: trosor från gina. samma som med ringen, fick de typ gratis
bild 2: sen råkade jag få 500kronor av mamma och pappa förut föresten! bara sådär lixom :o haah man tackar man tackar :D


bild 1: skor från HM. har sånna i både vitt och svart. men dom vita har gått sönder och är typ bruna hah, så köpte ett par nya. kostar ju bara 129kr!
bild 2: shorst från gina. hah har sånna i svarta och beiga som ni kanske vet haha? men ah dom är iaf sköna och nu va priset nersatt till 49:- och jag hade ju somsagt sånt där stämpelkort som va fullt. så dom bjöd mig ju på 150kr och shortsen, ringen och trosorna blev 150kr tillsammans så det va perfa

och fyfan vad jag pratar haha hörs sen puss/towe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0