bibel utan bilder

hemma från en skön helg i stugan!

blev inte så att jag åkte till jennifer i fredags iaf.
så gissa vem som var bitterfittan resten av dan?
skulle iaf blogga innan vi åkte ut till stugan men då hade pappa
dragit ut alla kontakter och sånt så internet funkade ju inte.

på kvällen kom gäster men jag var för det mesta med towe och alexandra.
kommer inte ihår vad vi gjorde? men blev en hel del kort och sånt.
badade också tunna ♥

på lördan solade jag och senare fick vi gäster igen.
var med towe och alexandra idag också och det blev kortspel, tunnbad och sånt mysigt.

idag har jag solat heeeeeeeela dan!
och sen vart med towe och alexandra också h3h3
bränt mig har jag också gjort -.- ser ut som en jävla kräfta!
överalt verkligen, på magen tex. där jag aldrig bränt mig förr lixom...

nu ska jag ska jag raka benen, duscha&fräscha och sen smörja in HELA kroppen.
för det svider=(

hörs sen igen. och kanske inte idag, men ni ska få massa bilder också.
hade med systemkamran och det blev lite över 400 bilder så=) puss/ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0