bilder från klassresan 2010

från i lördags när jag och ida sov i sommarstugan!



söndags, klassresans början!

bilden till höger är på stugan vi bodde i första natten. när vi kom dit så gick vi in, tog våra rum och så. men emma och jag sov i det stora rummet, hah lite mobbat. och det va fett trångt&varmt så på natten la vi oss på golvet ist. hehe och sen bilden till vänster är på när vi gick genom skogen och skulle till badplatsen/grillplatsen. men vi gick vilse och det va skit jobbigt osvosv, men tillsist kom vi fram.



när vi kom dit blev det sol, bad, prat osv (jag badade inte hh3h3)


efter ett tag gick alla tillbaka till stugan (DET VA AS LÅNGT OCH JÄTTE JOBBIGT!)
vi hämtade massa saker. typ mat, badkläder och sånt. sen gick vi tillbaka dit, där vi spenderade många timmar :)

jag badade faktiskt! första doppet iår :) men det va så kallt så jag var nära på att dö!
sen grillade vi också & hade det trevligt!


när vi kom tillbaka till stugan blev det fotboll!


sen på kvällen tände vi en liten brasa och mös


haha, natten var sisådär. alla sprang runt och skrek som jävla grisar haha men ah det va lite roligt :D
på morgonen blev vi väckta 8. skulle vara klara 9, bilden visar lite av packningen
kl typ halv 10 så träffade vi nåra som jobbade där, då blev det typ 8-kamp. det va faktiskt lite roligt :D
sen gick vi och hämtade all packning och gick in i skogen till nåra tält. hah där skulle vi sova typ.
när vi kom dit gjorde vi mat. smakade bajs hehe
hahahah här är alla tält, fett mobbade
mage" src="https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1291683/images/2010/dsc02007_91357322.jpg" alt="" />
sen efter maten, paddlade vi kanot. vissa dumma barn badade också, haah så jävla kallt var det, så jag vågade inte bada igen (a)
efter kanotningen så åt vi pizza!
efter pizzan så gick vi tillbaka till tälten. spelade kort, pratade, satt vid brasan osv
senare när vi skulle sova så blev dt lite kaos. för elin och jag skulle dela på en luftmadrass som vi hade blåst upp i stugan och sen bar ner till tälten. men lite luft hade åkt ut elr mycket luft. så vi sov inte så jävla bra asså haha! frös som faaaaaaaaaan också:(
men imorse när vi blev väckta så sken solen och då va det skönt.
yes, det va våran klassresa det :) mysigt, roligt men också lite jobbigt haha
kommer förtusan sakna klassen =O

PUSS/TOWE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0