deprimerad

ASSÅ NI SOM SKRIVER ATT NI ÄLSKAR VÄDRET OSVOSV, KAN HÅLLA KÄFTEN! FÖR MIN SKULL, FAN JAG MÅR PISS AV ATT DET ÄR SOL NU. STÅR INNE HELA JÄVLA DAGARNA FÖRIHELVETTE!!!! :@@@@@@@@@

igår när jag kom till ida så kommer jag inte ihåg va vi gjorde, elr jo hoppade lite studsmatta hehe
sen åkte vi och mötte elin & emma. vi 4a åkte sen vidare till kiosken, där sofie sommarjobbar. pratade med henne och sen spelade vi minigolf! vid kanske 7 elr 8 åkte jag och ida hem och åt. sen iväg på en moppesväng igen. när vi kom in igen fixade vi och sen la oss i sängen och spelade kort. sen soooov

imorse blev det lite stressigt, jag fick köra gasen i botten hela jävla vägen till jobbet. fan jag va nära på att ramla typ minst 10 gånger. lite scary. men ah kom hem för en halvtimme sen kanske. kollat lite på datorn och så. snart ska jag packa. sen åka och spela match! tagga nu!!!!! '

bloggar när jag kommer hem från matchen =) puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0