försov mig...

imorse ställde jag klockan på 5, för det är så skönt att snosa. men sen kom mamma upp och sa att den var 5 i och jag flög upp ur sängen. skulle ju bli hämtad 10 över så det var ju igentligen lungt men hade ju precis vaknat så det tänkte ju inte jag på då. men hade tänkt gå upp lite tidigare för att fixa lite men så blev det ju inte.

men det har iaf vart bra idag, väldigt soft=) har lärt mig dom flestas namn också så det är jag stolt för!
men är trött som tusan, huvudvärk och allt detdär. så nu ska jag ner och dricka lite proviva och ta det lungt framför tvn. orkar ingenting just nu. skulle vattna blommor och klippa gräset men nej, jag ska kolla på tv. puss/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0