fredag!!!!!!!!!!!

tjena hallå!

har inte hunnit blogga nått idag. har haft fullt upp!
först jobba, kom hem från det typ vid kvart i 4. då började jag packa lite och så, sen åkte jag till stan där det va match. skulle spela mot KIF. dom hade vunnit alla sina matcher med typ 6-0, 9-0 och 11-0. så vi ba: oooooooooooookeeeeeeeeeej. typ. haha ne men vi spelade fan bra och pressade som tusan. blev tillsist 3-1 till dom. men vi var nöjda som tusan. elr iaf jag hehe

kom hem förut, duschade och nu sitter jag här. ska äta nått snart eller göra en kopp te elr nått. skulle vara gott!
ida smsar nog snart om hon kommer hit elr inte. hon kanske skulle vara med vera. men ah, vid kvart i 9 åker jag iväg på ett litet äventyr. ahha ne men ah tar nån buss in. men ska hem med typ 11 bussen för har match tidigt imr.

oj fan vad långt jag skrev nu. men fan vi hörs snart igen puss/towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0